SOR1472

Villa Lidköping sträcker ut en blå hand till sina partners

Villa Lidköping sträcker ut en blÃ¥ hand till sin samarbetspartners – tillsammans stÃ¥r vi starka när det blÃ¥ser

De senaste veckorna har coronakrisen drabbat stora delar av Sverige med enorma konsekvenser, inte minst på näringslivet. Därför har vi valt att öppna upp våra sociala konton med över 23,000 följare och hög exponeringsgrad, för våra samarbetspartners.

-Det här känns som ett helt rätt steg och det minsta vi kan göra för våra fantastiska samarbetspartners. Vi har ett stort följe på våra sociala medier och exponeringsgraden är väldigt hög. Om vi tittar på Instagram så hade vi nästan 800 000 exponeringar under finalveckan och där finns en mycket bra marknadsyta för våra partners. I det här läget, när det blåser för nästan alla, så är det viktigt med kreativa lösningar och vi har varandra, det måste vi nyttja, säger Rasmus Abrahamsson, sociala medier- och webbansvarig. 

Kampanjen på sociala medier kommer att gå under namnet #Blåpartner och kommer att florera på våra digitala kanaler under ett par veckor framåt. 


 

Dela artikeln