

Villa Lidköping sträcker ut en blå hand till sina partners
/* php edit_post_link(); */ ?>
Villa Lidköping sträcker ut en blå hand till sina partners
Villa Lidköping sträcker ut en blÃ¥ hand till sin samarbetspartners – tillsammans stÃ¥r vi starka när det blÃ¥ser
De senaste veckorna har coronakrisen drabbat stora delar av Sverige med enorma konsekvenser, inte minst på näringslivet. Därför har vi valt att öppna upp våra sociala konton med över 23,000 följare och hög exponeringsgrad, för våra samarbetspartners.
-Det här känns som ett helt rätt steg och det minsta vi kan göra för vÃ¥ra fantastiska samarbetspartners. Vi har ett stort följe pÃ¥ vÃ¥ra sociala medier och exponeringsgraden är väldigt hög. Om vi tittar pÃ¥ Instagram sÃ¥ hade vi nästan 800 000 exponeringar under finalveckan och där finns en mycket bra marknadsyta för vÃ¥ra partners. I det här läget, när det blÃ¥ser för nästan alla, sÃ¥ är det viktigt med kreativa lösningar och vi har varandra, det mÃ¥ste vi nyttja, säger Rasmus Abrahamsson, sociala medier- och webbansvarig.Â
Kampanjen pÃ¥ sociala medier kommer att gÃ¥ under namnet #BlÃ¥partner och kommer att florera pÃ¥ vÃ¥ra digitala kanaler under ett par veckor framÃ¥t.Â